Czy FlotisGO jest tylko dla firm? Nie, z monitoringu w ramach usługi FlotisGO mogą korzystać również osoby prywatne.
Gdzie znaleźć gniazdo OBD? Gniazda diagnostyczne OBD najczęściej zlokalizowane są w pojazdach po lewej stronie pod kierownicą. Niektórzy producenci montują je jednak w innych miejscach, jak np. pod hamulcem ręcznym, po stronie pasażera lub w podłokietniku. Dokładna lokalizacja gniazda OBD opisana jest w instrukcji każdego pojazdu.
Jak aktywować usługę? Wystarczy podłączyć urządzenie do gniazda OBD w pojeździe, wykonać jazdę próbną i wypełnić formularz rejestracyjny.
Czy płatności za usługę trzeba dokonać przed jej uruchomieniem? Nie, po zarejestrowaniu urządzenia na stronie www.FlotisGO.pl można korzystać z wszystkich funkcji przez 30 dni.
Jak przedłużyć okres ważności usługi? Aby przedłużyć ważność konta, należy skorzystać z formularza zakupu na stronie www.FlotisGO.pl, wpisując numer urządzenia oraz dokonując opłaty drogą elektroniczną.
Jak sprawdzić na telefonie, gdzie jest mój samochód? Należy pobrać na telefon aplikację FlotisManager dostępną na platformach: Android, iOS i Windows Phone.
Jak długo przechowywane są w systemie dane archiwalne z tras? W formie graficznej na mapie widoczne są dane z ostatnich 30 dni. Natomiast przy regularnym zapisywaniu na swoim komputerze plików *KMZ klient ma nieograniczony dostęp do historii tras.